Вивчення Модуля 1 дало можливість чітко зорієнтуватися у проблемних питаннях та етапах тренінгової програми й виробити особисту стратегію
проходження тренінгу.
Для мене однозначно позитивним аспектом тренінгу є те, що
уже з перших кроків були репрезентовані ІКТ-інструменти (wiki, Blogger, «хмарні» технології зберігання особистої
інформації), використання яких у навчальному процесі може значно його
оптимізувати. А також запропоновані конкретні способи та методики їх
застосування.
Цінним є досвід пошуку проблемних вузлових точок навчальних
курсів, які читаю в університеті, рівень розкриття яких може бути підвищено з
використанням проектних технологій навчання.
Я перед собою ставлю такі ключові завдання навчання на тренінговій програмі:
Я перед собою ставлю такі ключові завдання навчання на тренінговій програмі:
- ознайомитися із специфікою реалізації методу проектів у навчальній практиці;
- увиразнити розуміння шляхів підвищення ефективності впровадження проектних методик у моїй педагогічній практиці;
- дізнатися про методики спровадження в освітній процес концепту "індивідуальна освітня траекторія";
- навчитися використовувати методики фасилітації у моїх навчальних практиках;
- оволодіти алгоритмами укладання системи контролю та оцінювання навчальної діяльності учнів/студентів у межах їх проектної роботи.
Те що треба:-)
ВідповістиВидалитиСергію, Ви дуже чітко і правильно усвідомлюєте свої цілі та завдання. Успіхів вам у їх реалізації і натхнення!
ВідповістиВидалити