Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як студенти можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - кожен студент особистість із притаманним саме йому набором психофізіологічних особливостей, своїм психотипом (характер, темперамент, інроверт/екстравер тощо), навиками та рівнем позитивного ставлення до життя та постановки цілей і т.д. Ці диференціальні ознаки детермінують різний стиль, темп та ритм діяльності людини, зокрема і навчальної роботи студента. І, безумовно, ці індивідуальні характеристики особистості студента викладачеві треба враховувати при розгортанні усієї системни навчальних та виховних впливів.
Важливим висновком, який я зробив під час вивчення цього модулю, є те, що диференціювати навчання потрібно не просто за рівнем складності навчальних завдань, а у чотирьох таких напрямках:
• зміст;
• процес;
• результати;
• навчальне середовище.
Навчальний процес має бути, по можливості, максимально багаторівневим, мають враховуватися відмінності у сприйнятті студентами різних видів інформації (візуали, аудіали, кінестетики).
Важливим висновком, який я зробив під час вивчення цього модулю, є те, що диференціювати навчання потрібно не просто за рівнем складності навчальних завдань, а у чотирьох таких напрямках:
• зміст;
• процес;
• результати;
• навчальне середовище.
Навчальний процес має бути, по можливості, максимально багаторівневим, мають враховуватися відмінності у сприйнятті студентами різних видів інформації (візуали, аудіали, кінестетики).
Немає коментарів:
Дописати коментар