Як я можу ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання студентів?
По-перше, підтримка навчальної діяльності студентів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій вийшла на якісно новий рівень. ІКТ дають можливість своєчасно консультувати студентів, особливо у часі виконання ними завдань самостійної роботи, коли можливість безпосереднього спілкування студента і викладача відсутня.
ІКТ, а особливо інтернет-мережа, надає фактично вичерпну інформацію з будь-якого предметного поля, у зручній, почасти мультимедійній формі, значно економлячи час студента на пошук та опрацювання навчальної інформації. За висловлюванням багатьох сучасних дослідників освіти, університет втратив монополію на знання.
По-друге, ІКТ дає можливість у багатьох випадках автоматизувати оцінювання процесу навчання студентів, вивільнивши великий масив часу викладача, який він може використати для свого особистісного та професійного росту, який у результаті з часом дасть свої освітні дивиденти.
По-перше, підтримка навчальної діяльності студентів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій вийшла на якісно новий рівень. ІКТ дають можливість своєчасно консультувати студентів, особливо у часі виконання ними завдань самостійної роботи, коли можливість безпосереднього спілкування студента і викладача відсутня.
ІКТ, а особливо інтернет-мережа, надає фактично вичерпну інформацію з будь-якого предметного поля, у зручній, почасти мультимедійній формі, значно економлячи час студента на пошук та опрацювання навчальної інформації. За висловлюванням багатьох сучасних дослідників освіти, університет втратив монополію на знання.
По-друге, ІКТ дає можливість у багатьох випадках автоматизувати оцінювання процесу навчання студентів, вивільнивши великий масив часу викладача, який він може використати для свого особистісного та професійного росту, який у результаті з часом дасть свої освітні дивиденти.
Немає коментарів:
Дописати коментар