понеділок, 26 січня 2015 р.

Рефлексія 1



Вивчення Модуля 1 дало можливість чітко зорієнтуватися у проблемних питаннях та етапах тренінгової програми й виробити особисту стратегію проходження тренінгу.

Для мене однозначно позитивним аспектом тренінгу є те, що уже з перших кроків були репрезентовані ІКТ-інструменти (wiki, Blogger, «хмарні» технології зберігання особистої інформації), використання яких у навчальному процесі може значно його оптимізувати. А також запропоновані конкретні способи та методики їх застосування.

Цінним є досвід пошуку проблемних вузлових точок навчальних курсів, які читаю в університеті, рівень розкриття яких може бути підвищено з використанням проектних технологій навчання.

















Я перед собою ставлю такі ключові завдання навчання на тренінговій програмі:
  • ознайомитися із специфікою реалізації методу проектів у навчальній практиці;
  • увиразнити розуміння шляхів підвищення ефективності впровадження проектних методик у моїй педагогічній практиці;
  • дізнатися про методики спровадження в освітній процес концепту "індивідуальна освітня траекторія";
  • навчитися використовувати методики фасилітації у моїх навчальних практиках;
  • оволодіти алгоритмами укладання системи контролю та оцінювання навчальної діяльності учнів/студентів у межах їх проектної роботи. 

2 коментарі:

  1. Сергію, Ви дуже чітко і правильно усвідомлюєте свої цілі та завдання. Успіхів вам у їх реалізації і натхнення!

    ВідповістиВидалити