вівторок, 27 січня 2015 р.

Рефлексія 4

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме той момент, що оцінювання має бути диференційованим, враховувати не тільки рівень здобутих навиків, а й рівень мотивації студентів. Адже немотивований студент скоріше за все не продемонструє високий рівень навчальної активності, тим самим апріорі не здобуде програмований перелік компетенцій.

Оцінювання повинно комплексно репрезентувати не лише рівень здобутих знань, а, у першу чергу, вміння студентом ефективно їх застосовувати в умовах, наближених до реальної практики.

Оцінювання повинно коригувати навчальну траекторію студента, враховуючи успіхи та невдачі або затримки у опануванні матеріалу. Цим воно виконує формуючу функцію. Тому оцінювання повинно охоплювати максимальну кількість видів навчальної діяльності студента, бути комплексним.


Немає коментарів:

Дописати коментар