пʼятницю, 30 січня 2015 р.

Рефлексія 10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні студентів за методом проектів, а саме те, що викладач має не просто навчити, а створити сприятливе позитивне середовище, в якому студент захоче самостійно вивчити й застосувати на практиці здобуті знання.

Навчання буде ефективним, якщо студент відчує практичну користь від отримних знань, коли будуть задоволені його інтелектуальні та емоційні потреби. Щоб з'ясувати потреби та інтереси студента, його мотивацію до навчання, треба вибудовувати конструктивний діалог.

Для цього треба вміти ставити відкриті питання, які б вибудовували міцні міжособистісні зв'язки в навчальному колективі, що в свою чергу сприяє формуванню міждисциплінарних команд. А це вже абсолютно інший рівень навчального середовища. Конструктивніший та ефективніший.

Немає коментарів:

Дописати коментар