понеділок, 26 січня 2015 р.

Рефлексія 2



Проходження Модуля 2 дало мені розуміння того, що чітке бачення кінцевих результатів навчання – один із найважливіших факторів його успішності й результативності, фундамент для розгортання усієї системи освітніх впливів на особистість учня/студента. Навички, які необхідні учням у 21 столітті – концентрована результативно-цільова остова, яку варто використовувати для розбудови як будь-якого навчального курсу, так і його окремих компонентів, зокрема тем.

Очевидно, що сформувати в учнів та студентів такі комплексні компетентнісні утворення не завжди можна в парадигмі традиційних методик навчання. Проте використання методу проектів у навчальному процесі, на моє переконання, може бути досить ефективним варіантом у досягненні такої мети.

Метод проектів якісно вирізняється системністю, конструктивністю, високим ступенем адаптативності, що робить його універсальним інструментом, інваріантно ефективним до галузі знань, у межах якої він застосовується.

Оцінювання Портфоліо проекту – важливий етап мого навчання у тренінгу, адже дає змогу виробити систему контролю якості моєї навчальної роботи.

Важливим навиком, оволодіння яким я займався у межах проходження Модуля 2, є уміння підготовки публікацій.

1 коментар: