Проходження Модуля 2 дало мені розуміння того, що чітке
бачення кінцевих результатів навчання – один із найважливіших факторів його
успішності й результативності, фундамент для розгортання усієї системи освітніх
впливів на особистість учня/студента. Навички, які необхідні учням у 21
столітті – концентрована результативно-цільова остова, яку варто
використовувати для розбудови як будь-якого навчального курсу, так і його
окремих компонентів, зокрема тем.
Очевидно, що сформувати в учнів та студентів такі комплексні
компетентнісні утворення не завжди можна в парадигмі традиційних методик
навчання. Проте використання методу проектів у навчальному процесі, на моє
переконання, може бути досить ефективним варіантом у досягненні такої мети.
Метод проектів якісно вирізняється системністю,
конструктивністю, високим ступенем адаптативності, що робить його універсальним
інструментом, інваріантно ефективним до галузі знань, у межах якої він
застосовується.
Оцінювання Портфоліо проекту – важливий етап мого навчання у
тренінгу, адже дає змогу виробити систему контролю якості моєї навчальної
роботи.
Дуже гарно.
ВідповістиВидалити