Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме оцінювання має бути комплексним, оцінювати потрібно маркерні ключові компетенції (тобто дієві психодинамічні утворення), а не "стаціонарні" знання, уміння та навики, які почасти неспіввідності викликами ринку праці.
Оцінювання має бути системним, багатовекторним: оцінювати варто не тільки сферу знань, а й емоційну, мотиваційну, когнітивну, стратегічну компоненту особистості, які зазнають змін у процесі навчання.
Студенти повинні стати активними співучасниками освітнього процесу, адже, навчаючи, ти вчишся на більш усвідомленому рівні. Оцінюючи іншого, ти відповідальніше ставишся до якості своєї роботи.
Оцінювання має бути системним, багатовекторним: оцінювати варто не тільки сферу знань, а й емоційну, мотиваційну, когнітивну, стратегічну компоненту особистості, які зазнають змін у процесі навчання.
Студенти повинні стати активними співучасниками освітнього процесу, адже, навчаючи, ти вчишся на більш усвідомленому рівні. Оцінюючи іншого, ти відповідальніше ставишся до якості своєї роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар