четвер, 29 січня 2015 р.

Рефлексія 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме оцінювання має бути комплексним, оцінювати потрібно маркерні ключові компетенції (тобто дієві психодинамічні утворення), а не "стаціонарні" знання, уміння та навики, які почасти неспіввідності викликами ринку праці.

Оцінювання має бути системним, багатовекторним: оцінювати варто не тільки сферу знань, а й емоційну, мотиваційну, когнітивну, стратегічну компоненту особистості, які зазнають змін у процесі навчання.

Студенти повинні стати активними співучасниками освітнього процесу, адже, навчаючи, ти вчишся на більш усвідомленому рівні. Оцінюючи іншого, ти відповідальніше ставишся до якості своєї роботи.


Немає коментарів:

Дописати коментар