пʼятницю, 30 січня 2015 р.

Рефлексія 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як студенти можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - кожен студент особистість із притаманним саме йому набором психофізіологічних особливостей, своїм психотипом (характер, темперамент, інроверт/екстравер тощо), навиками та рівнем позитивного ставлення до життя та постановки цілей і т.д. Ці диференціальні ознаки детермінують різний стиль, темп та ритм діяльності людини, зокрема і навчальної роботи студента. І, безумовно, ці індивідуальні характеристики особистості студента викладачеві треба враховувати при розгортанні усієї системни навчальних та виховних впливів.

Важливим висновком, який я зробив під час вивчення цього модулю, є те, що диференціювати навчання потрібно не просто за рівнем складності навчальних завдань, а у чотирьох таких напрямках:
•     зміст;
•     процес;
•     результати;
•     навчальне середовище.

Навчальний процес має бути, по можливості, максимально багаторівневим, мають враховуватися відмінності у сприйнятті студентами різних видів інформації (візуали, аудіали, кінестетики).

Немає коментарів:

Дописати коментар